søndag 26. august 2007


Idag dro ricco og barna til flyshow , som de fleste vet så har han helt flydilla. Jeg måtte jobbe så fikk ikke vært med :( men barna , benjamin og ricco dro dit idag tidlig. De var der i 7 timer og koset seg masse med masse forkjellige flytyper og underholdning. Traff skuespiller fra filmen lange flate ballær. Så på masse våpen, fikk caps , gå inn se i cockpit . Maya synes det var litt skummelt når jagefly fløy over dem osv men gikk veldig greit. Solan hadde det gøy for han fikk sitte på skulden til benjamin nesten hele tiden og så det meste og sitte på forkjellige fly og var med benjamin i en flysimulator. Når de kom hjem var de helt ferdig og barna besvimte i senga med det samme. Heldigvis hadde ricco filmet litt fra stedet så fikk sett forkjellige flyshow i luften.

2 kommentarer:

kolvik sa...

Så ut som de koste seg ;)
Flott at ricco deler sin lidenskap med barna sine :P
Å sitte i en sånn fly er det ikke noe de kan få prøve i hver dag ;)
En minnerikt dag for barne og ricco tenkte jeg ja :)

Unknown sa...

ååh, du har ny blogg ja! wee,da skal jeg følge med her istedet ja! :)
tusen takk, håper det kommer ut ei jente da! hihi..
ja, var en annen som også trodde at jeg fødte igår....men var KF og V som ble foreldre ja! itj oss! men neste gang er det vel vår tur håper jeg! hihi :)
var kjempe kos å se deg igjen på fredag og høre om dine opplevelser med Maya og Solan på Ullevål osv..
fiiin blogg forresten! så ut som ungene storkoste seg på flyshowet ja!:) og grattis så mye med veloverstått bursdag, Solan! :D
klemklem